La cite luni incepem diversificarea?

30 Noi

Asa cum cu timpul laptele matern nu mai poate acoperi total nevoile nutritive a bebelusului,este nevoie introducerea unor alimente mai consistente,bogate in vitamine,saruri minerale,fibre vegetale,mai multe glucide si lipide.
Noi am inceput diversificarea in jurul lunii a 4-a, am inceput cu sucul de mere cite o lingurita,la care in fiecare zi adaugam cite o lingurta in plus,asa in jur de o saptamina si am observat cum reactioneaza la produs.Apoi dupa sucul de mere, l-am gustat si pe cel de morcov, acesta ii place foarte mult🙂
Astazi am incercat pentru prima data piure din mar copt si cu suc de morcov,asa frumos il papa,ia pacut foarte tare.🙂
Si tot ma uit si ma mir cum e facuta lumea,crestem un omulet micut ,este asa interesant sa traim toate aceste momente alaturi de ea…
Despre alte produsele care trebuie incluse in diversificare voi scrie in urmatoarele postari,asa cum inca nu le-am probat😉
Sa aveti o zi frumoasa!
suc-de-morcovi-si-mere

Lasă un răspuns

