Este omuletul cu numele FERICIRE

9 Noi

Salut!
Vreau sa ma impart cu niste emotii petrecute zilele recente.Am zimbit prima data cu glas,tati o facea sa rida,iar ea se ridea in hohote )) iar pe noi de dureau bolfusoarele caci zimbeam fara sunet sa nu o sustragem in acest frumos moment,am reusit sa si filmam aceste momente.Am zis ca ma voi starui sa intiparesc aceste momente toate prin mici clipuri filmate,si sa facem asa un coltusor cu toate memoriile din primii 2 anisori ai fetitei noastre,cred ca cind va creste mare va fi foarte bucuroasa si recunoscatoare ca suntem asa atenti.
Ne place sa stam cu funduletul si cu piciorusele goale,iar sa le mai sarute cineva ne place si mai tare,pe zi ce trece vad ca se face tot mai „hitrisoara”,ii place foarte mult atentia si sa-i vorbim,sunetele noi, iar acum am mai descoperit ca vrea foarte mult sa stea in picioruse🙂 priveste toata incaperea atit de curioasa incit misca din minute si din picioruse,radiind de fericire…astfel o tin cam tot timpul in picioruse sprijininduse de miinile mele.
Cind zimbeste ea,zimbeste lumea alaturi de ea!!
Este omuletul cu numele FERICIRE
IMG_0550 (2)

Lasă un răspuns

