Ce Sunt Astea?

17 Oct

(Nu inteleg,misc din ele si ating jucaria,iar jucaria la rindul sau zingaie.Sa incerc sa le unesc,ce de moale…poate sa le incerc la gust cum e?!!! mmmm si ce gustos,acum ma uit la fiecare din ele si vad citeva betisoare despartite intre ele si pot sa le misc,CE INTERESANT…Sigur sunt minutele mele atit de micute,si frumoase.
Iar astazi cind mami imi schimba scutecul,am dat de inca doua „betisoare moi”) acestea sunt mai mari,la inceput vin cu doua „straturi mai moi”🙂 iar apoi se ingusteaza,pina vad ceva colorat si care imi tine cald,astea cred ca sunt ciorapiorii,iar cind sunt fericita dau din ele si o ating pe mami,e asa de vesel.Azi le-am atins pentru prima data,si sunt asa frumoase,ele,PICIORUSELE MELE… )
Voi nu va imaginati cit de interesant sa urmaresti toate aceste lucruri,este ceva atit de frumos cind vezi cum o fiinta micuta incepe sa cunoasca lumea de imprejur,si pe sine insusi,acelasi glas-care poate suna si mai tare,minutele,picioruse,plins,zimbete…
E o minunatie,care a creato Dumnezeu pentru a ne bucura pe noi parintii.
IMG_0519

Lasă un răspuns

