zimbim

27 Sep

IMG_0511

Ce placut,deja ma priveste in ochi ‘tinta’ atit de parca ar dori sa-mi spuna atitea lucruri doar ca inca nu le poate zice,in schimb imi zimbeste la fiecare zimbet al meu si spune un NGUUU atit de sincer si atit de dulce incit imi trec fiorii la cit de mult O iubesc.Ete un adevarat inger atit de curata ,sfinta as zice eu caci neavind nici un pacat,o fiinta nevinovata,estea ea micuta mea!!!
Peste citeva zile noi implinim 3 luni,si atitea s-au schimbat,in fiecare zi ne uimeste cu lucruri noi si e atit de interesant pentru noi,sa observam aceste schimbari,radiind tot o data de fericire.Chiar daca inca ne confruntam cu colicile ,stiti seara uneori atit de mult obosesc caci nu mai stim ce sa mai facem ca s-ai treaca burtica,pur si simplu adorm cu ea in miini,iar ea se opreste deodata ma priveste in ochi si imi zimbeste))) si iti trec toate…
Problemele acestea cu colici cred eu trec doar alaturi de mami si tati in brate ,doar cu blindete,sarutari,imbratisari,vorbe dulci…asa ea se calmeaza…noua ne ramine sa rabdam si sa o sustinem!!!
o zi buna sa aveti😉

Lasă un răspuns

