Increstinarea

4 Sep

Ehhh suntem asa fericiti ca in sfirsit am increstinat fetita,acum suntem cu inima linistita ca am reusit,a trecut cu bine botezul si petrecerea noastra a fost cred eu minunata!! Dupa cum toti si-au spus impresiile totul a fost foarte frumos si vesel..si asta ne bucura foarte mult)
Sa va povestesc un pic cum sa comportat fetita noastra in aceasta zi,chiar cu o zi inainte de botez Agnes toata ziua era agitata,nu dormea nu intelegea de ce toti fug in toate partile,asa cum noi am organizat totul de cu seara.Eu cred ca si ea simtea ca se apropie o zi importanta din viata sa.Botezul a fost foarte frumos,doar ca micuta a plins,ohh si plingea asa ca mie mi se „rupea” inima cind o auzeam,momentul cind au scaldato in apa sfintita si cind au scoso din cadita a fost cel mai emotionant pentru mine,mi-au trecut fiorii am si lacrimat de fericire… Ne-au fost alaturi cei mai scumpi nani,cu care impreuna dupa botez am plecat la cea de a 2-a parte de sarbatoare, la restaurant unde am si organizat petrecerea fetitei.Am primit multe cadouri frumoase,flori si dispozitia la toti era la maxim…Toti s-au distrat bine,am avut parte si de momente amuzante acum ne aducem aminte si ne zimbim cu „gura mare”))))))
Vreau sa le multumesc mult,celor care ne-au fost alaturi.prietenii,nanii,parintii…Datorita lor am organizat asa o zi frumoasa pentru fetita noastra!!
Ps: cum primim pozele de la petrecere le voi posta neaparat!!!
PA PA😉
Изображение 283

Lasă un răspuns

