Ce frumos

30 Aug

poză
Buna tuturor!🙂
Au trecut deja 2 luni de cind bebelusul nostru a venit pe lume.Ne-am obisnuit deja cu viata de a fi mamica ,fetita mea creste pe zi ce trece tot mai mult si iata ca se apropie ziua cind o vom crestina si prezenta rudelor si prietenilor.
Aceasta este prima ceremonie importanta din viata fetitei noastre,una din cele mai importante.Asa cum se spune,prin botez bebelusul este crestinat, este primit in randul bisericii, ii sunt iertate pacatele stramosesti de la Adam si Eva si primeste in el Duhul Sfant de la Dumnezeu.
Noi desigur ca ne-am ocupat de organizarea acestui eveniment,am ales biserica unde vom boteza fetita,nanii de botez,restaurantul unde va avea loc petrecerea,am organizat multe lucruri care speram sa le placa tuturor,in special bebelusului care sigur nu va intelege la moment ce se va intimpla cu ea,insa cind va creste mare sa priveasca pozele, video toate momentele cu petrecerea ei cu bucurie si zimbet.
Asa cum au mai ramas zile numarate,stam cu grija un pic ca totul sa fie bine,sper ca fetita mea sa fie cuminte sa nu plinga.
Iar in ceea ce tine de timpul de afara vad ca e posomorit,si asta cam ma pune pe ginduri,nu as vrea sa fie ploaie😦 stau cu grija pentru bebica sa nu raceasca ,insa nu avem de ales…speram ca soarele o sa ne bucure de dimineata!!!🙂 Va doresc o zi frumoasa!
Va pup,pa pa!!!

Lasă un răspuns

