Alaptarea la sin

20 Aug

Salut,ei bine este unul dintre cele mai frumoase momente petrecute alaturi de bebelus, pina a ajunge la momentul cind totul e in regula cu pieptul mamei ,mami mai indura careva dificultati…cine deja a devenit mamica cred eu ca stiu despre ce vorbesc!!!
Apar multe opinii referitor la alimentatia mamei in timpul alaptarii…stiti totusi depinde foarte mult de sanatatea bebelusului,unii se simt bine nu au probleme cu burtica,si mami astfel poate incerca alimente noi urmarind astfel reactia bebelusului la alimentele consumate(alergie,diaree,balonari…),altii insa ,si noi iata facem parte din categoria data,avem neplaceri cu burtica😦 aici totul e mai complicat,trebuie sa fim foarte dar chiar foarte atente cu ce ne alimentam,va spun din propria experienta ca la inceput cind am ajuns acasa primele 2 saptamini tineam stricta dieta,nici un fruct doar casute,supe,ceva fiert sau copt,apoi cind toata lumea s-a pus pe capul meu😀 ca trebuie sa incep sa gust de toate cite putin sa se adapteze si organismul bebelusului ca mai apoi sa nu apara probleme cu alergiile sau alte neplaceri…si eu iata am inceput,am incercat din fructe cite ceva caci nu ma puteam abtine defel,am incercat zmeura,pepene rosu,capsuni,mere,caise din mincaruri cu ceapa,sigur ca aveam grija de cele care baloneaza de acestea ma feream strict,si de ciocolate,cafea,sucuri…alergii nu am avut,insa starea noastra a burticii a devenit si mai critica,eu si nu puteam sa observ ce anume o baloneaza din cele incercate nu puteam caci la noi si asa burtica ne deranja,alta reactie nu aveam la produse si nici nu m-am gindit ca poate sa-i fie si mai greu,deci acum am renuntat la toT.Acum suntem la stricta dieta mincam doar fiert sau copt,nimic prajit,evit unele legume total din ele se enumera si ceapa,chiar daca prepar ceva pun bucati mari sa ofere doar gust bucatelor apoi le scot.Acum singurul scop este sa maminc corect sa tin putina dieta sa-si revina burtica bebelusului meu iar apoi ne vom permite si noi sa incercam sa mincam ‘produse noi” Vreau sa mentionez ca fiecare mama,fiecare bebelus reactioneaza diferit si inca odata va atentionez sa aveti mare grija cum va alimentati ,astfel ve-ti putea sa urmariti toate schimbarile mai apoi cu introducerea unor noi produse,caci alaptarea la sin este mai „periculoasa” as zice eu,ceea ce papa mami va papa si micutul si desigur deloc nui placut sa vezi cum micul plinge de dureri!!!
Va doresc o zi frumoasa,si aveti grija!!😛 :*

Lasă un răspuns

