O zi de vara

5 Iun

Uite ca deja am ajuns in prima luna de vara,cu toate ca timpul un pic se face de cap🙂 oricum dispozitia e la nivel si toti suntem fericiti caci ne ramine deja putin timp pentru cea mai mare si cea mai asteptata zi,ziua cind se va naste ingerasul nostru!!!

Sa ma impart cu emotiile mele, ard de nerabdare si se adeveresc vorbele multor mamici ”ultimele 2 luni o sati para ca trec ca anii” in primul rind starea ca la 34 saptamini de sarcina🙂 e asa amuzant cind vrei sa faci ceva rapid cind inainte aceiasi aranjare a camerei dimineata o faceam in 5 minute,acum deloc nu e asa🙂 dar oricum nu ma supar mai savurez aceste ultimele saptamini de asteptare din toata placerea,caci degraba o sa fugim toti din stinga in dreapta sa avem grija de micuta bebe,asaca imi acumulez puterile de pe acum.

E asa frumos si placut cind toti imi port grija,scumpele mamici mereu ma alinta cu diferite mincaruri,fructe,diferite sfaturi le ador pe ambele nespus de mult si le multumesc din suflet caci nustiu ce m-as face fara ele,ooh si cel mai mult scumpul meu sot sigur ca el e cel care imi poarta cel mai mult grija❤  la noi cel mai neplacut moment este cu mersul in masina.Am spus-o si o sa mai spun inca o data pe drumurile Moldovei daca vrei sa nasti mai devreme,sau chiar daca nu o vrei oricum o poti pati… poti sa mergi citeva ore prin toate hitroapele de pe strada si apoi posibil sa ajungi la sala de nastere😀 extraordinar…

Aveti grija de voi,si de cei micuti din burtica sau pe care deja ii aveti in brate.O zi frumoasa!!!

Si nu pot sa ma abtin sa va atrag atentia la minunatia pe care am vazuto

DSC_0114

DSC_0097

 

Lasă un răspuns

