Miscarile bebeului

15 apr.

Cea mai placuta tema!!!!!!  Este ceva fantastic de nedescris,dar totusi voi incerca sa va descriu cum si ce simt eu atunci cind se misca puiutul meu.Am inceput sa simt cum se misca ingerasul meu la fix 4 luni de sarcina,sigur ca la ineput nu prea intelegeam cum e, ce voi simti mereu stateam cu minutele pe burtica si asteptam un semn,imi fixam si datele intr-un caietel,stiu ca aceasta data la fel ajuta la calculul datei nasterii fatului…Si uite ca cind deja eram sigura ca anume aceste lovituri sunt ale bebeului meu ,radiam de fericire,le asteptam  in fiecare dimineata in fiecare zi,in fiecare seara.La inceput miscarile le simteam mai rar,peste o zi… sigur pentru ca e micut 🙂 dar la indeplinirea 5-a luna si pina acum le simt in fiecare zi,(dar sigur fiecare copilas are propriul stil de activitate si fiecare gravida percepe in felul sau ) sunt niste senzatii unice, e atit de placut si in acelasi timp e straniu cum cineva te loveste in burtica 🙂 Anume cind ma pun sa ma relaxez sau pur si simplu pot sa stau in picioare si sa nu fac nimic efort,anume atunci ea imi da de stire:) Sigur ca noi vorbim,cintam,pot sai povestesc ceva, numai ii vorbesc ceva de tati si ea imediat ma loveste iar daca ii povestesc ceva mai mult, cind tac ea iar ma loveste ca si cum ar vrea sa continuu:)  poate pentru  cineva e straniu si vede sigur cu totul diferit,pentru mine este cel mai frumos lucru ce se poate intimpla.Sa nu uitam de sanatatea mamei,de vitamine ,de odihna mamei,ori de cite ori te simti obosita si iti este somn,nu tece peste puterile tale dute si te relaxeaza,incearca sa adormi pentru ca dupa cite stim anume atunci cind mami se odihneste atunci si copilasul se relaxeaza,se linisteste si asta conteaza foarte mult,ca bebeul sa fie linistit si mami la fel.
Eu personal cit de mult nu as dori sa dorm ziua,cu toate ca ma simt mereu somnoroasa si obosita,nu mi se primeste sa adorm)) de ce? nu am idee))) dar deja mam adaptat cum simt aceasta senzatie de oboseala ma pun in pat si pur si simplu ma relaxez,privesc un film,sau citesc ceva interesant…Iar in ceea ce priveste somnul de seara..ooohh)) sa va spun sincer deja de pe acum se formeaza acel regim de „nopti albe” nu e somnul de dinainte,ma trezesc de 1/2 ori pe noapte,nu e acel somn puternic care era inainte)) la inceput eram nervoasa ca ma trezeamdes si nu intelegeam ce se petrece,acum insa deja se adapteaza si organismul dar si eu ma pregatesc psihologic ca aceasta este ceva normal.
Aveti grija de voi,o zi buna!!! :*

16_week_fetus-4_luni

2 răspunsuri to “Miscarile bebeului”

  1. Mihaela Vidrascu aprilie 15, 2013 la 8:41 am #

    da,da noi stim cu loveste ..fitzca ta))))

Lasă un comentariu